woensdag 19 oktober 2011

Workshop

Gisterenavond zijn we weer gezellig wezen workshoppen. Met mijn vriendin en mijn schoondochter hadden we ons ingeschreven voor een stoffen mandje, waarin we een bloemstuk zouden maken.
Maar wat een werk was dat zeg, makkelijker gezegd dan gedaan. We zijn begonnen met 2 piepschuim halve bollen op elkaar lijmen en dan aan beide kanten een ronding eruit halen. Dat ging nog allemaal prima. Maar dan moet hij zo kunstzinnig mogelijk beplakt worden met lapjes. Maar wat is dat een werk en bovenal nog lastig ook met zo'n lijmpistool.





Maar het is gelukt en het mandje was van iedereen anders, erg leuk is dat. Dan opmaken met bloemen vind ik zelf het leukste werk.



Aan het einde van de avond waren ze allemaal anders en eigenlijk allemaal even mooi. Maar moe was ik wel.



Dan staat het eind resultaat weer te pronken op tafel en dan ben ik er toch weer erg blij mee.



Dan ook nog even een fot van mijn Paddenstoel, rood met witte stippen, die ik vorige week heb gehaakt voor mijn nichtje Sophie. Een heel leuk klein klusje en ze vond hem erg leuk.

Iedereen nog een fijne week.

4 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat is dat mooi gemaakt zeg prachtig .... wat zou je hiervan genieten ...heel een werk maar dan heb je wel wat mooisss ...fijne avond en die paddenstoel wat zou je nichtje die leuk gevonden hebben .....groetjes rosita

Bizzy @ home zei

Mooi werkstuk hebben jullie gemaakt! Schattig paddestoeltje, lijkt me een heel precies werkje.
Lieve groet, Renny

vrouw Hommel zei

Het resultaat is wel heel mooi geworden, leuk idee ook. En de paddestoel is ook heel mooi gelukt .

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

wat heb je, eventjes snel, een hele knappe bloemenmand gemaakt ség !!

en een schattige paddestoel !

Groetjes, Jaimie