donderdag 12 april 2012

Een Tas

Wat was het tweede Paasdag koud en regenachtig, een dag om achter de naaimachine te kruipen. Eerste Paasdag was mijn vader bij ons en op de ochtend van de tweede zijn we bij Schoonpa en ma een kopje koffie wezen drinken. De middag was voor onszelf.
Met deze tas als resultaat met een patroontje van het internet. Het patroon heb ik hier vandaan. Vandaag heb ik het boekje binnen gekregen van allemaal rokjes. Dat wordt het volgende project, rokjes. Nu maar hopen dat het een mooie zomer wordt met veel rokjes dagen. Tot later.

5 opmerkingen:

Elna zei

Nice basket and I hope we will have a warm summer. Have a nice day.

Hugs
Elna

vrouw Hommel zei

Mooie tas heb je gemaakt.

@nne zei

mooi, en ze ziet er super handig uit! groetjes, @nne

lien zei

Wat een leuke tas is het geworden! Ik heb morgen mijn eerste naailes, uhum, ben benieuwd :)
Groetjes Carolien

Unknown zei

schitterend kleurrijk tasje, past echt bij de lente. Nu nog wachten op dat lenteweertje!!!