zondag 4 augustus 2013

Van alles wat.

Wat hebben we een mooie zomer, soms wat te warm maar mij hoor je niet klagen. Ik geniet van het mooie weer. Moet wel werken en dan is het best warm af en toe.Van bloggen komt niet veel. Maar hier toch even een heel klein overzicht. Vorige week is mijn man 60 jaar geworden, we konden dit heerlijk vieren in de tuin. Met een bbq erbij hebben we een gezellige dag gehad
Ook genieten we volop van de tuin op dit moment, hij staat volledig in bloei. Alles was iets later maar bloeit nu ook de Campsis. De bijen en vlinders doen zich tegoed aan de vele honing in de bloemen.
Verder heb ik ook nog gisteren een omkeer taart gebakken van de vele aalbessen aan onze struik in de tuin. In totaal kwam er bijna 2 kilo aalbessen van de struik af. En ik moet zeggen de taart smaakt heerlijk, het was voor mij een nieuw recept. Natuurlijk is er nog veel meer gebeurd maar dat komt later nog.
Ik wens jullie verder nog een fijne zonnige week.

1 opmerking:

Unknown zei

van harte gefeliciteerd met je man, en ik vind je tuin prachtig !! nog nooit aalbestaart op eigenlijk