donderdag 23 december 2010

HEEL FIJNE FEESTDAGEN IEDEREEN.



Ik wil iedereen fantastische Kerstdagen wensen. Ik blog nog geen heel jaar dus dit is mijn eerste kerst blog tijd. Ik geniet iedere dag weer van de reacties en berichten van iedereen. Laatst zei mijn jongste zoon Lars nog, Ma wat zijn de mensen die bloggen toch vriendelijk en positief, en daar geniet ik dus zo van. Daar wordt een mens toch blij van, altijd van die leuke reacties te krijgen.
Dus iedereen nogmaals bedankt en heel fijne dagen allemaal.

12 opmerkingen:

Susan zei

Hoi Saskia,

Het is zeker geen straf om leuke berichtjes bij je achter te laten hoor...elke keer is het weer genieten van jou leuke creaties!
Nogmaals fijne feestdagen en een voorspoedig 2011!

Gr. Susan.

Monique zei

Beste Saskia,

ik wens jou en je gezin ook graag een paar mooie kerstdagen toe met een goed en gezegend 2011.

Laten we hopen dat we er volgend jaar weer een mooi blogjaar van kunnen maken!

Lieve groet van Monique

Irma zei

Heej Saskia,
ik wens jou en je gezin ook een hele fijne kerst, IrmaxXX

Het zonnetje in huis zei

Hallo saskia,

Ook aan u en uw gezin fijne feestdagen toegewenst !!

Groetjes, Jaimie

quiltingmieke zei

piep

meid wens jou en je gezin ook fijne feestdagen en een creatief 2011

knuf quiltingmieke

Kom Achterom zei

Ik wens jou ook fijne feestdagen en een heel liefdevol nieuwjaar!
lieve groetjes Yolanda

Muisje zei

Jij ook een hele fijne kerst.

Liefs Herma

oma leentje zei

Heel fijne dagen en een prachtig nieuwjaar dat is mijn wens voor jou.
Liefs Leni

alma zei

Ook voor jou Saskia een hele fijne tijd toegewenst! Dit is voor mij ook de eerste kerst in blogland!

Lekker genieten!
Lieve groeten
Alma

It's me zei

Fijne kerstdagen !!!....geniet .....liefs van mij........dikke kerstknuffel......

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

Mark en Magriet zei

hoi ma! jullie ook een fijne kerst, en tot morgen :) ps : kijk eens op mn blog, bekende verhaaltjes!

Anoniem zei

Hele fijne kerstdagen toegewenst,lieve groet Joke.