zondag 30 januari 2011

Kussen van Vilt en Tulpen



Mijn vader heeft in het huis waar hij woont voor mij deze 2 opvouwbare vazen gekocht, er stonden studenten mee op een markt in het huis. Dat is iets bijzonders, dat is wat voor Sas, zo vertelde hij mij dat. En ik vind ze inderdaad erg leuk en met wat bossen Tulpen staan ze heel leuk op onze tafel.



Dit weekend heb ik nog een Hart kussen gemaakt voor wanneer de slaapkamer klaar is.



Hij is gemaakt van een grote lap grijs vilt.
Een oude Knoop uit mijn moeders oude naaidoos en het Hart was klaar.
Hij staat straks vast leuk op het nieuwe bed en ik denk dat ik er nog één ga maken in donker grijs.

Verder wordt het deze week een drukke week op het werk, we gaan voor het eerst plannen met een nieuw geautomatiseerd plannings systeem. Op dit moment komen er nog steeds erg veel fouten in voor dus we gaan zien wat het gaat worden deze week. Waarschijnlijk gaat het een hoop problemen opleveren.
Dus mocht ik deze week iets minder bij jullie langs komen dan leg ik uit gevloerd op de bank.

Fijne blogweek allemaal.

8 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Opvouwbare vazen, of lees ik nu verkeerd, dat moet je eens uitleggen hoor, want ik ben blond :-)

En wat een mooi kussen, ben nu ook benieuwd naar de andere.

Succes met het nieuwe systeem op het werk.

Groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Wat lief dat je de vazen kreeg en het kussentje vind ik heel erg gaaf! succes op je werk,fijne week,lieve groet Joke.

It's me zei

Kijk nou !! opvouwbare vazen.....grappig !!! en dat kussen is helemaal leuk !!! fijne avond liefs Ria...

La Maison zei

Joh,leuk die vazen. Ik was laatst bij Nijhof in Baarn en daar hadden ze rubber vazen, helaas niet gekocht.
je kussen is mooi gemaakt.
Sterkte op je werk.
Hermine

André en Inka. zei

Wat een aparte vazen,ze staan super met de tulpen erin,super lief van je vader en je kussen is schitterend geworden,zal vast heel mooi staan in jullie slaapkamer.

Succes deze week op je werk,gaat vast allemaal helemaal goed komen.

xxx

quiltingmieke zei

piep

wauw sas mooie vazen en je kussen is een snoepje
mooi hoor

zwijg me van nieuwe systemen
wij op werk al 2 weken werkloos wegens nieuw boekhoudsysteem
hoop dat het bij jullie vlotter gaat

knufje
quiltingmieke

tiny zei

Wat een grappige vazen en inderdaad fijn voor kleinbehuisden.Want gewone vazen kan je meestal ook niet stapelen.
Je kussen is erg mooi.
Ik ben ook bezig met harten maken maar dan van spuitschuim en pretex, ook heel apart(al zeg ik het zelf)
groetjes tiny

Aritha Vermeulen zei

Leuk, die vazen. Dat kussentje is echt apart.