zondag 20 maart 2011

Vogels

Even een klein berichtje. We zijn net naar binnen omdat het toch wat frisser wordt nu. En gisteren had ik ook het vogelbadje helemaal schoon gemaakt en we zijn nu net binnen en zie ik van achter het raam een koolmees een bad nemen. Zo'n leuk gezicht eerst het mannetje en daarna het vrouwtje. De foto heb ik vanachter het raam moeten nemen, maar wilde hem toch graag laten zien. Zo leuk.



Vanmorgen waren we bij mijn vader in Landsmeer, daar heb ik vanachter het raam deze Parkiet genomen in de bloesem boom. Zo'n mooi gezicht.
Mijn vader heeft dan wel zelf geen tuin meer, maar gelukkig heeft hij nog steeds wel een groen uitzicht met veel vogels.

Tot later.

8 opmerkingen:

rommy moosie68 zei

wat een mooie foto`s van de vogels dat is echt leuk om te zien he fijne week groetjes rommy

wonen met brocante zei

Dat moet je dan ook maar net zien en een foto kunnen maken! Erg leuk. Groetjes Peggy

http://truutske.blogspot.com zei

Ohhh wat leuk dat je op het goede moment je fototoestel bij de hand had. Erg leuke foto's!!
Fijne avond, Trudie

André en Inka. zei

mooie foto`s,van de koolmeesjes en parkiet.de parkieten zie je hier tegenwoordig veel vliegen,mooie diertjes,fijne avond verder,xxx.

Nicole (MLBV crafting) zei

Heerlijk weer overal die vogeltjes.
Fijne zonnige dag en groetjes, Nicole

THE BLACK BARN zei

WAT EEN GEZELLIGE FOTO'S HEB JIJ VAN DE VOGELS GEMAAKT.
FIJNE AVOND,
MIRANDA

alma zei

Dat is echt een lucky shot! Krijg ik dus nooit voor elkaar ...
Heerlijk poedelen in het vogelbadje!

Lieve groet
Alma

atelierlemlem zei

Wilde parkieten???!!! Nou die zie je hier in drenthe nooit hoor! Misschien rukken ze nog wel op naar het noorden, ik zou het leuk vinden want ik heb zelf twee parkieten in een kooi...
Overigens, ik zie dat er bij jullie op twintig maart al bloesem is terwijl ik vandaag (2 april) pas de eerste bloesem zag...
Groetjes!