donderdag 26 mei 2011

Een begin gemaakt.

Ben weer met een nieuwe quilt begonnen, ik wil er een kussen van maken.
Deze lapjes had ik nog, dus hiermee maar een begin gemaakt. In het midden wil ik nog wat borduren en ik wil er nog een rand omheen maken.
Daarna wil ik hem helemaal door Quilten.



Ik heb de laatste dagen weinig reacties geplaatst, het lukte iedere keer niet. Nou las ik dat meer bloggers er last van hadden.
Ook heb ik een drukke week gehad, gister avond uit eten geweest met collega's, als afscheid etentje van een collega die per 1 juni vertrekt.
Ook gaan we binnenkort op vakantie, dus veel regelen.
Ik heb nog wel een schitterende Give Away van Joke gewonnen.
Joke nog hartstikke bedankt, wanneer ik hem heb ontvangen laat ik hem jullie zien.

Tot later.

4 opmerkingen:

Joanne zei

Blogger doet een beetje vreemd, dus reageer ik via Google Chome.

Leuke Lay-out! En de quilt vind vind ik ook mooi.
Je bent creatief.

Liefs Frederique

Unknown zei

Leuk, ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt! TIP van de dag...je moet je bij het aanmelden niet aanvinken dat je aangemeld wilt blijven! Dan kun je gewoon weer reactie's plaatsten, groetjes Nicole

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Oh wat een mooi quiltje, leuke kleurtjes , ben benieuwd als het af is, zal wel prachtig zijn !

Groetjes, Jaimie

Wanda zei

Lekker bezig achter de naaimachine? De kleurtjes zien er in ieder geval leuk uit... Nog even over het reageren: ik had daar ook last van, maar de TIP van Nicole werkte net bij mij ook: niet aanvinken dat je aangemeld wilt blijven... Dus wie weet lukt het jou straks ook weer?

Lieve groetjes,
Wanda