dinsdag 21 augustus 2012

Tas is klaar

Ik heb een tas gehaakt van een Granny Square, hij staat op heel veel blogs incl. patroon dus ik dacht ik probeer het. Ik heb 6 bolletjes wol gehaald bij de Zeeman en een katoentje van de markt voor de voering.
Ik vind hem zelf erg leuk geworden en ga hem ook zeker gebruiken. Hij is echt heel eenvoudig te maken en het was heerlijk om te doen. Lekker in de schaduw in de tuin dit weekend want jongens wat was het warm. Nu zit ik ook in de tuin met de laptop maar gelukkig is het nu heerlijk, wel is het in huis nog erg warm. Alle ramen staan tegen elkaar open in de hoop dat het ook binnen een beetje afkoelt. Ik wens iedereen nog een fijne week.

6 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Ook deze is ontzettend leuk geworden. Ik was er ook aan begonnen maar ondertussen is het een kleedje geworden. Ik ga wel weer een nieuwe opzetten want het is inderdaad een heerlijk werkje voor tussendoor.
groetjes

It's me zei

Wat een leukkie zeg !! ...knap hoor....liefs Ria...xxx...

hennie zei

wat een leuke tas zeg ,ziet er echt
vrolijk en zomers uit hoor.

gr.hennie

Kom Achterom zei

wat is die goed gelukt zeg! en wat een mooie kleuren combi heb je gebruikt!
Fijne dag
Yolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit zeg leuk gemaakt ...geniet ervan ...fijne dag lieve groet rosita

Unknown zei

goshie zeg, wat sta ik achter met het lezen van jullie logjes. ben de laatste tijd wel actief geweest in blogland, maar dan vooral op mijn andere blog (mijn reisfotoblog) en daar wat fotoblogs bekeken. nu wordt het dus hoog tijd om hier weer eens bij te benen!
wat een leuke tas is het geworden, heel vrolijke kleurtjes. daar zal je veel geniet van hebben!