dinsdag 7 mei 2013

Haken.

De laatste weken toch in de avonduren veel gehaakt. Een zomerse Ponchette naar een idee gezien bij Blij dat ik brei ,ook heb ik de wol gekocht bij Jeanet. Verder heb ik een omslagdoek gemaakt van gehaakte Japansebloemen ook gevonden bij Blij dat ik brei. Haken is op het moment waar ik veel mee bezig ben, nu zeker lekker in het zonnetje. Ook zijn we bezig in de tuin met allerlei dingen, daar zal ik de volgende keer weer wat foto´s van laten zien. Alvast een Fijne Hemelvaartsdag allemaal.

6 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Mooie creaties heb je gemaakt en vrolijke kleuren heb je gebruikt.

Groetjes, Jaimie

http://handmadebyjaimie.blogspot.com (mijn handwerkblog)

Unknown zei

jij ook fijne hemelvaart en dat heb je prachtig gemaakt !

liefs, Ellen

hennie zei

erg leuk ziet er goed leuke kleuren heb je gebruikt.

gr.hennie

Anoniem zei

Cute shawls! I really love the first one.

Navy Wifey Peters @ Submarine Sunday Link Party
http://www.usscrafty.blogspot.com/2013/05/submarine-sunday-31.html

Kiek es Ier ! zei

Voor mij nog wat te moeilijk maar mooi!

Angeline zei

Ohhh weer zo'n leuk blog ontdekt!Ik ga je volgen....nr. 438 of zo in het rijtje,ha,ha....dus verwacht niet op alles een reactie ook al heb ik het WEL gezien dan vaak,ha,ha...;-)Anders kom ik n.l zelf nooit meer aan mijn haakwerk of wat dan ook toe!;-)
Je Ponchette en de Japanse poncho zijn werkelijk prachtig,ik heb voor de ponchette ook nog sokkenwol liggen en hoop er binnenkort mee te kunnen beginnen een keer:-)


groetjes en nog een fijne zondag!
Angeline
www.mijnplekkie.tk