zondag 22 augustus 2010

Een sprei haken

In het najaar willen wij de slaapkamer een metamorfose geven. Dus ben begonnen aan een sprei. Overal worden vierkantjes gehaakt, wanneer ik maar even tijd heb. Zelfs onderweg naar Landsmeer, waar mijn vader woont, in de auto. Mijn man rijdt dan natuurlijk en ik haak.



Het zijn al aardig wat vierkantjes, maar nog lang niet genoeg.



Ik ben alvast begonnen met in elkaar zetten. Zo dat ik kan zien hoe het word. Ik wil er later nog aan de zijkanten een mooie rand aan haken.

Het duurt nog wel even eer hij klaar is, maar dit was alvast een voorproefje.

Iedereen kan nog meedoen met de Give-away.

2 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh mooi saskia!! wat een werk zeg!!
ik heb grote bewondering voor van die giga grote klussen.mooi ook dat echte wit.
Fijne zondag met veel haakplezier
Yolanda

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat mooi en wat een moed om een hele sprei te haken. Ik ben begonnen maar het wordt waarschijnlijk niet groter dan een kussen.
Fijne week en groetjes, Nicole