vrijdag 25 februari 2011

Stapelen op vrijdag

Ik stapel vandaag Souvenirs uit Beïng of anders gezegd Peking. In 2005 zijn wij met zijn drieën, Lars, mijn man en ik 10 dagen naar Beïng geweest. Het was een reis om nooit te vergeten en we hebben dan ook heel veel meegenomen. Hier enkele dingetjes hiervan.
Het viel moeilijk te stapelen, maar toch maar een beetje geprobeerd.









Wil je nog meer stapelaars zien kijk dan even op het blog van "Allemaal Kleurtjes"

Fijn Weekend allemaal, ik zelf ga morgen heerlijk een dagje naar de Brabanthallen naar Tuin Idee.
Ik ga daar zeker foto's maken dus jullie horen nog hoe het daar was.

11 opmerkingen:

wonen met brocante zei

Orginele stapel. Goed gelukt hoor! Benieuwd naar mijn stapel? ...kom dan even kijken. Groetjes Peggy

Susan zei

Hoi Saskia,

Wat een toevalligheden hebben wij toch bij elkaar. Wij waren ook in 2005 in Beijing om onze dochter op te halen. Een prachtige stapel heb je gemaakt...

Gr. Susan.

Joanne zei

Wat grappig, dat stapelen. En wat een mmoie spullen!
Ik vind het theeservies geweldig!

Liefs Frederique

Bizzy @ home zei

Mooie, bijzondere souvenirs! Lijkt me geweldig om daar geweest te zijn.
Lieve groet Renny

floortje zei

wat een leuke buitenlandse stapel,
groetjes floortje

http://truutske.blogspot.com zei

We stapelen wat af he.
Gezellig deze stapel met allerlei spulletjes.
Fijn weekend, Trudie.

Petra zei

Veel plezier morgen!
groetjes van Peet

André en Inka. zei

Wauw,een prachtige stapel,mooi met de boedha’s,fijn weekend

Anoniem zei

Leuke verzamelstapel!
Fijn weekend, liefs Monique

bikim zei

that tea set is gorgeous!!!!!!!!!
lovely photos!
enjoy your weekend Saskia!
Rosa

Makkie zei

Hee ik had je stapel nog niet bewonderd! Grappig die boeda van jou is echt chinees. Lekker mollig. In Thailand is ie slank. Heb je het leuk gehad vandaag?
Hartelijks,Makkie