zaterdag 16 juli 2011

De tuin na het waterballet

Na de regen buien en de wind was het gisteren een mooie dag. 'S middags had ik vrij dus aan de gang gegaan in de tuin. Aanvegen, alles schoonmaken en wat gesneuvelde bloemen afknippen.
Inmiddels ziet de tuin er weer goed uit.











Jammer genoeg regent het inmiddels weer en het waait er ook weer bij, dus ik ben bang dat ik morgen weer opnieuw kan beginnen.
Gelukkig heb ik gisteren de foto's meteen genomen.
Dus even zag het er weer gezellig uit.
Fijne zondag morgen.

10 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Jij hebt hard gewerkt in de tuin gisteren, mooie foto's en zoals je zegt, helaas hé, het weer is al omgeslagen en we zitten terug nat en winderig hé, ppff, ik hoop echt niet dat dit onze zomer is, want amai dat is héél triest dan hé!!
We zullen allemaal duimen op nog prachtige zomerdagen en -avonden, want als het dan al eens een mooie dag is, wat zijn de avonden koud hé, tot middernacht in de tuin zitten, ttss, ook niet écht hé!
Het weer is echt aan het doordraaien vrees ik !
Ze zeggen wel altijd, na regen komt zonneschijn, dus ...

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

wat een moed heb jij om zelfs in regen en wind in de tuin aan het werk te gaan! Bij zulk druilerig weertje zoals vandaag blijf ik liever lekker binnen 'cocoonen', alhoewel ik de sportschoenen zou moeten aanbinden om een rondje te gaan joggen! Prettig weekend!

It's me zei

Liefs Ria.....xxx...

Bianca zei

Je tuin ziet er prachtig uit.......petje af hoor, dat je met dit weer nog zo fantiek de tuin in bent gegaan......Een heel fijn weekend.
Groetjes Bianca xx

vrouw Hommel zei

Wat een gezellige tuin om te zien, jammer inderdaad van het waterballet, hier in onze tuin precies hetzelfde.
groet

fleur zei

Ach ja wat een regen...op zich wel lekker na al de droogte, maar mijn tuin ziet er ook niet uit.
Flinke wind hier in de polder.
Veel plat gewaaid en veel appels uit de boom.
Gisteren opgeruimd en nu weer alles met blaadjes etc.
groetjes fleur

Unknown zei

Het is ook zo ondankbaar dat poetsen, zowel binnen als buiten, hmmm. Je tuin is wel eenig! Wacht maar even met buiten...fijn weekend, Nicole*

quiltingmieke zei

piep, zonde he meid, zo gezellig als het er netjes uitziet en de volgende week beloofd niet veel beter...zullen we maar aan de "lapjes" gaan???

knufje mieke

rommy moosie68 zei

hoi ziet er mooi uit alleen het weer zit niet mee je blijft schoon maken ik heb veel wit in de tuin jammer maar ja hebben we ook wat te doen hahah liefs rommy

http://truutske.blogspot.com zei

Bij onze thuiskomst meteen een kijkje genomen in de tuin en ohhhhh al m'n hortensia's zijn echt helemaal verregent. Zo jammer. Van de week maar eens aan de slag om alles op orde te maken.
Jouw tuin ziet er weer gezellig en opgeruimd uit.
Fijne avond, Trudie