donderdag 14 juli 2011

Water ballet



Is het bij jullie in de tuin ook zo'n water ballet?
Wat een weer is het vandaag het lijkt wel herfst in plaats van zomer.
Vandaag naar het werk geweest op de scooter, heen vanmorgen ging nog prima maar vanavond was het echt slecht. Heel veel takken en water op de fietspaden.
En wat een harde wind vlagen en regen. In mijn regen pak gehesen toch goed thuis gekomen.
Maar dan de tuin, heel veel bloemen van de Campsis op het terras, zo zonde.
Achterin staat een hele laag water. Morgen middag heb ik vrij ze voorspellen dan droog weer en zon.
Dan maar eens kijken hoe het er dan uit ziet, nu blijf ik lekker binnen.
Fijne avond iedereen.

6 opmerkingen:

Petra zei

OO wat zonde van je mooie planten al die bloemen op de grond jammer hoor. Maar bij ons is het ook zo, alle appels waaien uit de boom en nog niet klaar natuurlijk maar ja we doen er niks aan binnen maar gezellig maken.

Groetjes Petra.

It's me zei

liefs...Ria....xxx

Anoniem zei

Ja zonde van de planten,veel van mijn planten liggen plat en mijn hanging baskets kletteren tegen de muur,wat een regen,hele straten lopen onder hier,ik wens je vast een fijn weekend,lieve groet Joke.

Spaarmoeder! zei

Ja zonde he, al dat water. Achterin de tuin ( laagste gedeelte) zwemmen nog net geen eendjes

André en Inka. zei

Ook hier een aantal planten weer gesneuveld,jammer en zonde,xxx

Nicole Orriëns zei

Wat zonde van al die mooie rode bloemen! Bij ons is het niet zo nat, maar wel zijn al onze tuinstoelen om ver gewaaid.