donderdag 2 februari 2012

De Slaapkamer

Een poosje geleden heb ik jullie al eens laten zien dat we met de slaapkamer bezig waren. Inmiddels is hij helemaal klaar en wil ik jullie het totaal plaatje laten zien.



Dit is een oud tafeltje wat nog van mijn Opa en Opoe is geweest, ik heb het toen mijn vader ging verhuizen bij hem op zolder gevonden. Ik heb het wit geschilderd er boven op staan wat oude lijstjes met oude familie foto's. Onderop staat een naaikistje ooit gekocht op een rommelmarkt.



Mijn kaptafel gemaakt door mijn man, natuurlijk met mijn Lampetstel er op en ook de nodige cremetjes en luchtjes daar is hij tenslotte voor.



De kant van de slaapkamer onder het dakkapel.



Aan de andere kant onder het dakkapel mijn trouwjurk op de paspop. Dit jaar inmiddels 35 jaar geleden.



Dan nog even een plaatje van ons bed, door mijn man zelf gemaakt. Daar ben ik dus helemaal blij mee.

Het heeft een poosje geduurd maar dan heb je ook wat. Het heeft ook even geduurd voor ik jullie het beloofde resultaat kon laten zien. Maar ik ben er nu wel heel erg blij mee.

Dan wens ik iedereen een fijn weekend toe, misschien wel schaatsen dit weekend of gewoon genieten van de sneeuw die er morgen schijnt aan te komen.
Een heel fijn weekend.

3 opmerkingen:

It's me zei

Wowwww wat mooi je trouwjurk.....en je slaapkamer....superrr......liefs Ria...xxx...

lien zei

Mooi hoor, gezellig ook, slapen onder een dakkapel. De jurk is super! Fijn weekend|!

André en Inka. zei

Wat een heerlijke slaapkamer,sfeervol/gezellig en romantisch en,jullie bed is schitterend geworden,...fijn weekend,.XXX