zondag 18 november 2012

Winterkrans

Afgelopen week hadden we een weekje vakantie. Een heerlijk weekje in een fijn huisje in Rhenen gehad. Het weer zat mee en we hebben heerlijk gewandeld. Ook had ik natuurlijk alle tijd om lekker te handwerken. Mijn Sjaal is afgekomen en ook heb ik wat geborduurd. ook heb ik deze winterkrans gehaakt. Vind hem zelf wel leuk geworden. Het idee van de krans heb ik hier vandaan.
Wat sfeer foto´s van ons weekje weg.
Dit "schooltje" had ik nog gekocht op de winterfair. Ben thuis nog een geschikt plaatsje aan het zoeken. Met Lars gaat het in Amerika prima, op dit moment bevind hij zich in Chicago. Foto's volgen nog. Fijne week allemaal.

4 opmerkingen:

~*~ saskia ~*~ zei

Heerlijke herfst in je foto's, Saskia!

Fijne avond x

vrouw Hommel zei

Mooi nog die herfstfoto's , kan er nog zo van genieten. En wat een leuk schooltje heb je gescoord.

Unknown zei

prachtig dat met herfstblaadjes bezaaide bospaadje!
groetjes, Hilde

~*~ saskia ~*~ zei

Mooi!

Een gezellig weekend Saskia