zaterdag 24 november 2012

Gewoon even.

Vandaag even een foto van de Adventspop. Hij is nog niet af, het is best veel werk en er moeten natuurlijk ook andere dingen gedaan worden. Nou moet ik zeggen dat ik ook al een eind met de jurk ben. Maar of hij afkomt voor 1 december we zullen zien. Ik ben tussen door ook nog bezig voor de Sint.
Ook gaat het goed met Lars zijn reis. Inmiddels heeft hij Chicago aangedaan en is daarna met de Amtrak trein naar Memphis gereisd.
Hier is hij onder andere naar Graceland geweest. Vandaag is hij weer vertrokken met de Amtrak trein naar New Orleans. Zien wat hij daar weer meemaakt.
Intussen genieten wij de thuisblijvers van de vele foto´s die hij op stuurt en gelukkig zijn er ook nog de Skype gesprekken zodat we met eigen ogen kunnen zien dat het prima met hem gaat. Iedereen nog een fijn weekend gewenst en tot later.

3 opmerkingen:

It's me zei

Heel fijn weekend..liefs van mij...heb jij me net een fb uitnodiging gestuurd ??...x

Saskia zei

Nee hoor. Ik wist helemaal niet dat je op facebook zat. Zit je op facebook onder de naam van je blog?
Groetjes Saskia

idémakeriet zei

Hopelijk hebben jullie gisteren een gezellig sinterklaas feest gehad.
Ik mis dat hier wel hoor in Zweden maar we krijgen er zo veel voor terug.
Fijne avond nog.
Liefs Gerda