donderdag 20 december 2012

Sterretjes Swap

Ik heb meegedaan met de Sterretjes Swap van het leuke blog van de Nederlandse Swappers. Maak of koop 5 sterretjes voor een medeswapper en doe dit in een doosje en stuur het op. Ik werd gelinkt aan het leuke blog van Mieke. De foto hieronder is mijn pakje voor Mieke.
Dit is een van de sterretjes die ik heb gehaakt.
Dit viel bij mij in de brievenbus. Schitterend verpakt in een zelf gemaakte verpakking.
Deze zelfgemaakte Ster van papier zat er ook bij, zo mooi gemaakt van papier. Mieke nog een keer bedankt.
Verder heb ik mijn Adventpop eindelijk af. Was toch iets meer werk dan dat ik dacht. Maar ik ben er blij mee. Nu te laat voor de Advent maar volgend jaar hangt hij vanaf 1 december.
Verder iedereen een fijn weekend en een paar fantastische Kerstdagen. Groetjes Saskia

7 opmerkingen:

It's me zei

Ik vind hem leuk !! je adventpop !!!..liefs van mij...fijne dagen...xxx...

vrouw Hommel zei

Ach, met de kerst is ie ook leuk en die heb je al "binnen" voor volgend jaar inderdaad.

La Maison zei

Knap gemaakt die grappige adventpop.
Leuk ook die sterswab.

Een fijne Kerst.
Hermine

liszha zei

Jullie zijn snelle swappers! Leuke resultaten hoor, heel mooi! En wat is haken toch populair aan het worden.
Respect voor het maken van die pop!!!

Anoniem zei

mooie geschenkjes kreeg je, en leuk hé al die feestvoorbereidingen!
fijne en gezellige feestdagen!

mieke zei

Hoi Saskia,

Jij ook nogmaals super bedankt !!! de sterren hangen in de boom ( de kat vind ze ook erg spannend ).
Leuk dat jij mijn swapmaatje was, wie weet tot een volgende keer.

Fijne dagen, Mieke

martine zei

Wat leuk die advent pop.
Hele fijne kerstdagen.
Groetjes