maandag 3 december 2012

De Sint en poedersneeuw

Zaterdag hebben we de Sinterklaasavond gevierd bij onze oudste zoon en zijn vrouw. Wat gezellig was het weer en wat hebben we een lol gehad. Wel was voor het eerst onze jongste zoon er niet bij, maar met zijn vieren was het toch ook heel gezellig. De Jongste Kat van onze zoon was ook helemaal blij met al het papier en de dozen. De foto is niet helemaal scherp, maar zo´n poes zit natuurlijk ook niet stil.
Maar vanmorgen was het natuurlijk weer gewoon maandag en een werkdag. Echt op de Scooter heb ik alles gehad, regen, natte sneeuw en hagel. Maar wel veilig over gekomen. Later toch nog maar even een foto gemaakt van het kleine laagje poedersneeuw wat er lag. Wanneer ik vanavond naar huis reed, regende het. Wat een kwakkel weer. Zo noem ik het maar.
Nu heerlijk bij de warme kachel met een kaarsje aan. Heerlijk genieten. Fijne week allemaal.

2 opmerkingen:

It's me zei

Nou de eerste sneeuw is gevallen hoor vandaag......het is koudddd.....liefs van mij....lief de poes!!...xxx...

Anoniem zei

fijn hé die sneeuw! toch al je lekker gezellig & warm bij het kacheltje kan zitten te genieten.
Mooi die foto met het winterzonnetje tussen de bomen!
groetjes en fijne zondag nog! Hilde