donderdag 26 februari 2015

Lekker bezig.

 Ik ben de laatste weken weer veel aan het haken. Ik heb nog veel restjes wol over van de deken dus kan ik daar nog wel een aantal leuke dingen van maken.Het eerste wat ik ervan maakte was een soort beer voor Myrthe. Ik heb het patroon ergens van internet via http://www.freubelweb.nl/ gevonden. Ik weet echt niet meer van wie het was, maar Myrthe is er blij mee.
 Verder heb ik een rammelaar gemaakt voor ons tweede kleinkind wat op komst is, Myrthe krijgt een broertje of zusje. Onze schoondochter is inmiddels 19 weken zwanger en wij zijn daar dolgelukkig mee. Dit patroon heb ik bij http://www.draadenpraat.nl/p/patronen.html gevonden. Ik volg haar op Instagram en zij maakt hele leuke bos figuren. Ik vind haar patroontjes zo leuk. Ik heb een speciaal belletje gekocht voor erin en hij doet het zo leuk.
Ook ben ik begonnen met een Quiltcursus bij Sew Natural . Vorig jaar heb ik meegedaan met een deken haken en nu waag ik mij aan het Quilten. Kan best wel wat op de naaimachine, maar quilten is toch een vak apart. Dus vanaf 1 januari ben ik deze uitdaging aangegaan. We werken met Bio katoen, wat ik al erg leuk vind. Hierboven vind je het tweede blok, misschien niet helemaal perfect maar ik vind het wel erg leuk. Ben benieuwd naar het blok van Maart.
Nu ben ik ondertussen ook druk bezig met dingetjes voor de Paas maar dat later.
Ik wens jullie alvast een fijn weekend.

4 opmerkingen:

Crafts 'n' Skills zei

Wat een leuke rammelaar! En wat heerlijk dat jullie opnieuw opa en oma hopen te worden! Van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

leuke blogje en post om te lezen, ik zag u via andere blogsters..bedankt voor het delen...groetjes..

Pierelantijntjes zei

Wat leuk dat jullie weer opa en oma worden zeg.
De rammelaar is erg leuk. super hoor een quiltcursus.Ik heb een dagcursus quilten op de naaimachine gevolge. Was erg leuk om te doen maar helaas nooit meer wat mee gedaan, dus dat ben je snel alles weer vergeten. Ik wens je veel plezier met je quiltcursus en een heel fijn weekend verder
liefs Ester

It's me zei

Wat leuk je reactie...hoe gaat het met je ?....wat leuk weer een hond!....liefs van mij 🍀💕🍀