zondag 1 februari 2015

 Onze kleindochter werd afgelopen Donderdag al weer 1 jaar, waar blijft de tijd. Woensdagmiddag heb ik nog snel een mooie kroon voor haar gemaakt. Met klittenband aan de achterkant zodat de maat altijd goed is.Ook de 1 zit met klittenband zodat we eventueel nog iest anders erop kunnen maken, kan ze hem later ook nog als verkleed kleren gebruiken. Multifunctioneel dus.

 We hadden een roze poppenwagen voor  haar gekocht, een houten. Houten speelgoed vind ik toch nog altijd het mooist. Ik heb er zelf een dekbedje ingehaakt en een mooi kussentje met geborduurde bloemetjes. Hij is nog iets aan de grote kant en ze loopt nog niet los, maar over een half jaar kan ze er lekker mee naar buiten om te wandelen samen met mama en de pop.


Nog iets heel leuks, afgelopen vrijdag stond onze oudste zoon met zijn nieuwe Vintage winkel in het AD/Rotterdams dagblad. Hij is een winkel begonnen in Charlois op de Zuidhoek, Het Magazijn. Hij had al enige tijd een webwinkel wat erg goed loopt, dus nu was de volgende stap een echte winkel.  
Hij is de donderdag-vrijdagmiddag en de zaterdag open. Hij verkoopt voornamelijk vintage en retro.
  Het webwinkeladres is http://www.homestylecollectibles.nl/
Beetje reclame maken voor mijn kind mag wel vind ik.  
                                       Ik wens voor de rest iedereen een hele fijne week                                                                              

3 opmerkingen:

lien zei

Wat superleuk dat je zoon een vintagewinkel heeft geopend! Ik zou hem elke dag gaan helpen :-) En de kroon voor je kleindochter is superlief! Fijne zondag nog!

Gonda Westra-Steursma zei

Nog gefeliciteerd met Myrthe! Ik vind ook dat je een prachtige kroon gemaakt hebt. Goed idee om ook te maken voor onze BSO. Op FB zag ik het artikel van Mark. In Groningen liep ik bij de boekwinkel en daar zag de versjes van Lars in de etalage. Leuk allemaal!
groeten,
Gonda

oma leentje zei

Aller schattigst vind ik die poppenwagens. Ik kocht voor mijn kinderen al veel houtenspeelgoed En nu voor mijn kleinkinderen doe ik het ook weer.
Gefeliciteerd met je kleindochter....