maandag 10 mei 2010

Emaille op Maandag






Emaille op maandag, dit keer uit de tuin.
Het rode keteltje is nog van mijn moeder, stond vroeger bij haar in de keuken.
De olie stellen, heb ik van mijn vader die scharrelde hij bij rommelmarkten op voor mij. De schaal heeft mijn zoon meegenomen bij een schuur verkoop vandaan. Een leuk geheel vind ik op een kastje in de tuin. Winterdag haal ik het allemaal naar binnen. Maar nu staat het weer gezellig buiten. Emaille op maandag is een idee van Irma van de blog.' Allemaal Kleurtjes '. . Ga eens bij haar kijken en zie wie er allemaal meedoen met emaille op maandag.

7 opmerkingen:

Muisje zei

Ik vind vooral het rode keteltje prachtig.
Rood is altijd zo'n vrolijke kleur.

Groeten Herma

André en Inka. zei

Hoi Saskia,prachtige emaille stukken vooral het rode potje (keteltje) springt eruit.

Mooie foto’s,fijne week,gr van ons

Mark en Magriet zei

jij was vroeg, wederom leuk!

bikim zei

Love the red one! it's a treasure!
great photo saskia!
happy day,
Rosa

Pierelantijntjes zei

Hoi Saskia,
Wat een prachtig keteltje, ik ben er helemaal weg van! en je hebt een superleuk moederdagkado gekregen hoor. Inderdaad jammer dat het nog zo koud is om buiten te zitten.
Lieve groet van Ester

maría cecilia zei

Dear one, I love all kind of enamelware and have participated in Irma`s idea, not lately. Love what you are showing today.
Greetings from Chile,
Maria Cecilia

Loveforpiemonte zei

Eigenlijk een echte familiepost dus! Leuk joh.
Ik wens je hele fijne dagen en ben benieuwd of je nog iets gaat doen.
Groetjes Madelon