vrijdag 28 mei 2010

Kraam visite




Morgen gaan we naar mijn nicht en neef, ze hebben vorige week een dochtertje gekregen, Sophie. Morgen gaan we op kraamvisite, ze wonen een eindje uit de buurt dus we kunnen alleen in het weekend. We zijn reuze nieuwsgierig. Natuurlijk heb ik ze al een paar keer aan de telefoon gehad maar morgen gaan we haar bewonderen. Hier wat foto's van de kraamkadootjes. De sokjes heb ik gehaakt, de klompjes heb ik gemaakt naar een idee van Olliebollies Daarna alles leuk ingepakt, klaar om morgen mee te nemen.

Fijn weekend iedereen.
Groetjes Saskia

9 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Wat zijn ze schattig!!!
Leuk kado en geniet morgen van de kleine spruit!
Fijn weekend
Yolanda

~*~ saskia ~*~ zei

Je slofjes zijn werkelijk prachtig. Ik kreeg zo ook bij de geboorte van mijn kinderen, blijven heel speciaal omdat ze helemaal zelf gemaakt zijn. Dat geeft je kado zoveel extra's! Veel plezier morgen. xx

Stina zei

Wat een leuke slofjes en die klompjes zijn ook een plaatje, daar zal ze vast blij mee zijn.

Fijne dag morgen;]

Muisje zei

Wat een leuke kadootjes.
Dat zal wel in de smaak vallen.
Veel plezier morgen.

Groeten Herma

Loveforpiemonte zei

AAAH wat zijn ze leuk dat moet een succes worden. Heel veel plezier!!!!
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

Anoniem zei

Allererst gefeliciteerd met Sophie,mooie naam trouwens en wat een lieve cadootjes heb je zeg,zullen ze vast en zeker super vinden,veel plezier en een fijn weekend,lieve groet Joke.

It's me zei

Achhhhhh wat lief Sas........je zou er bijna een kind voor willen................hahahahahhaha!! laat rein het maar niet horen..........groetjesssssssss van mij

Oude lappen zei

Mag ik jou iets vragen? Het patroontje van de witte schoentjes is het mogelijk om dat van jou te bekomen? Je hebt een erg leuke blog hoor.
Vind het zo leuk wat je allemaal maakt!
groetjes liliane

André en Inka. zei

Hoi Saskia,allereerst nog gefeliciteerd en wat een geweldige cadeautjes heb je gemaakt,heel lief,ze zullen vast in de smaak vallen.

een hele fijne dag vandaag,geniet ervan.

lieve gr van ons