vrijdag 29 juli 2011

Lathyrus



Het eerste bosje Lathyrus is een feit. Voor het eerst heb ik Lathyrus gezaaid. Ik dacht eerst dat het niets werd, maar eindelijk dan toch en nu heb ik bloemen.
Het zijn er niet veel nog maar ik heb bloemen. Vroeger thuis zaaide mijn vader ze altijd toen ik nog een klein meisje was.
Ik mocht dan altijd een bosje plukken voor de juf en dan huppelend naar school met een bosje in de hand. Ik weet het nog goed.
En nu staat mijn eigen teelt op de salon tafel en lekker ruiken doen ze.
Allemaal nostalgie, maar leuk vind ik het wel.
Fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

It's me zei

Wat liefffff......xxx.,.....

vrouw Hommel zei

Het is altijd weer een feest om de latyrus te zien bloeien. Wat staan ze mooit te wezen in dat ook al mooie vaasje.
Ik heb ze zelf in potten gezaaid en helaas nog geen bloemen maar ik heb geduld.
groet

Trudy zei

Heerlijk die nostalgie! En leuk om ze zelf te zaaien!! Geniet ervan.

Bianca zei

Prachtige kleuren......zo mooi !!!!
Groetjes Bianca xx