woensdag 3 augustus 2011

Tuin bij avond

Gisteren was het voor het eerst weer eens echt zomer, dus dachten we tot 's avonds laat lekker in de tuin te kunnen zitten.



Alle lichtjes aan gedaan, maar je raad het al, regen. Maar nu hebben we over ons middelste terras een overkapping en daar konden we dus nu heerlijk gebruik van maken want de temperatuur was nog prima.



Genieten was het.



Ook Moppie had haar plekje gevonden en reuze interessant vind ze het in het donker.

Jammer genoeg regent het weer, maar wij drinken onze koffie toch lekker buiten onder de overkapping want de temperatuur is hier nog steeds prima.

Verder als foto's van de tuin kom ik op het moment niet. Alles ligt een beetje stil hier, weinig inspiratie op het moment zal ik maar zeggen.
Maar dat zal wel weer komen.
Ik zou zeggen fijne avond nog allemaal en voor iedereen die nog vakantie heeft, geniet er van.

4 opmerkingen:

Joanne zei

Ook in de regen is het heerlijk toeven. Wij zitten ook vaak buiten met een beetje regen. Onder een kleine overkapping of onder de parasol, die nat mag worden. Net of je in een tent zit.

De temperatuur is nog steeds aangenaam.

Liefs Frederique

It's me zei

Nou kijk heerlijk toch !!...liefs van mij.....xxx

Trudy zei

Heerlijk! Ik ken het gevoel, wij hebben sinds het voorjaar ook een afdak. Zoveel plezier dat je daarvan kunt hebben, dat had ik niet voorzien van te voren.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Wat fijn dat jullie ondanks de regen, toch buiten konden blijven, want inderdaad het was niet koud, enkel wéér goed nat hé :-(
Hopelijk krijgen we toch nog eens zo een warme droge dag hé!
Jullie Moppie heeft daar blijkbaar geen last van en geniet gewoon voort :-)

Groetjes, Jaimie