zaterdag 20 augustus 2011

Update Ledikant

Zelf ben ik vanmiddag lekker aan de tuin tafel bezig geweest met mijn Quilt(je)



Chris is ondertussen druk bezig geweest met ons nieuwe ledikant. Het ornament zit er inmiddels op en ook de poten met bollen en de sierlijst zit langs de bovenranden.




Hier staan ze te drogen de eerste laag verf zit er op. De zijkanten zijn ook al klaar moeten alleen nog geschilderd worden.






Het begint al wat te worden en dat allemaal terwijl ik genoot van het mooie weer.

Fijne zondag nog allemaal met net zulk mooi weer hoop ik.

10 opmerkingen:

Joanne zei

Ik vind het prachtig worden. Knap hoor!

Liefs Frederique

André en Inka. zei

hoi Saskia,dank je wel voor je reactie op onze blog,het schiet hier echt aan alle kanten omhoog,had het eerlijk gezegd niet verwacht dat de tropische planten zo goed zouden reageren op al het regenwater van de afgelopen tijd,bedekken jullie de vijg in de winter,ik had gehoord dat hij niet winterhard is en aangezien ik hem van het voorjaar in de tuin gezet hebt en,ik eerlijk gezegd geen flauw idee heb wat ik verder met de plant van de winter aanmoet,......xxx

André en Inka. zei

Dank je Saskia voor de info wist er helemaal niets van en we hebben gekregen van iemand als een heel klein stekje maar hij groeit inderdaad als kool,hahahaha,net als de rest in de tuin dus past hij er perfect bij,leuk om je vijg straks op de foto te zien,toppie,x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig word jullie bed zeg en je sprei erg leuk wel een geduldig werk maar dan heb je wel wat mooissss fijn weekend ...lieve groet rosita

Muisje zei

Het ziet er allemaal prachtig uit.

Groeten Herma

It's me zei

Wat word het een mooi bed!! leuk hoor...fijne zondag...liefs van mij...xxx...

Kom Achterom zei

Ha Saskia,
Wat wordt het mooi zeg!! ik zie er in gedachten al een prachtige quilt op liggen! of mooi wit kanten beddegoed!
fijne zondag
Yolanda

alma zei

Dat ziet er echt prachtig uit. Ik vind dat quilten altijd zo knap!!

Lieve groet
Alma

Mark en Magriet zei

mooi! maar ik had ook niet anders verwacht

H zei

Ziet er mooi uit :D