woensdag 17 oktober 2012

Bezig zijn.

Ben op het moment met verschillende dingen bezig. Allereerst met een Quilt/lappendeken van allemaal oude lappen. Ik ben er nog niet zo goed in dus voordat ik een hoop geld uit geef aan dure stof eerst maar eens een proef exemplaar. Het zijn voornamelijk oude Dekbedhoezen van mijn schoonmoeder. Zo gaf mijn jongste zoon ook meteen aan dat het een herinnerings deken wordt. Ze logeerde namelijk nog wel eens bij oma dus de hoezen zijn bekend. De ene was van de camping en de andere van thuis. Een leuke bijkomstigheid dus. Ik maak allemaal blokken die ik in elkaar zet. Niet zo ingewikkeld dus. Ik moet nog een paar blokken en dan een achterkant en rand. Ben nog wel even bezig.
Tussendoor ben ik met een paar sokken bezig. De wol had ik al een poosje dus het werd wel eens tijd. Het is zo´n lekker klusje tijdens het TV kijken.
Jullie zijn weer een beetje bij met waar ik zoal mee bezig ben op het moment. Op het moment met een loop neus van een fikse verkoudheid. Fijn week verder nog allemaal en tot later.

5 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat mooi zo'n herinneringsdeken, heel speciaal. Knap werk, ik heb daar dus geen geduld voor, bij mij moet iets snel klaar zijn. Kruip jij maar lekker bij de kachel met je breiwerkje op schoot, heerlijk knus.

Lieve groet, Renny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er leuk uit en wat is er nog leuker dan iets waar je aan moet doet denken aan oma .... wens je veel plezier ermee en sterkte met je verkoudheid

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Wat een leuke quilt en nog een aandenken ook ineens!
Ik heb dat met de poppenkleedjes hier, die zijn gemaakt van oude kleren van mijn kindjes en als je dan dat popje ziet, denk je zo terug toen je kindjes dat kledingstukje aanhad, zo leuk hé.


Groetjes, Jaimie

idémakeriet zei

Wat slim van je om eerst te oefenen met wat oudere stoffen en inderdaad is oud beddengoed daaar uitgesproken geschikt voor.
Ik ben benieuwd of je het binnenkort aan durft om wat andere stofjes te gaan gebruiken.
Liefs Gerda

Unknown zei

ik vind ze prachtig die quiltdekens!!! groetjes, Hilde