zondag 28 oktober 2012

Handwerkbeurs en overige.

Gisteren naar de handwerkbeurs in Ahoy geweest. Ieder jaar ga ik hier wel heen. Heerlijk wel 6 keer langs alle stands gekuierd. Wat zal ik meenemen en wat niet. Zo veel nieuwe ideeën weer, maar waar haal ik de tijd vandaan om alles te doen.
Dus niet alles meegenomen natuurlijk. Wol heb ik nog genoeg. Moet nog 1 sok breien, ben ik nu dus mee bezig en ik heb nog wol liggen voor een Sjaal. Dus dat eerst maar eens afmaken. Maar dan blijft er nog heel wat over kijk maar eens naar deze stands allemaal.
Uiteindelijk het brei patroon van Beer Vera gekocht van Zij maakt het Dit patroon had ik al op haar blog gezien. Verder nog wat borduur spullen en andere dingen. Weer genoeg te doen de aankomende tijd.
Verder is onze jongste zoon Lars afgelopen donderdag voor ongeveer voor 3 maanden naar Amerika vertrokken. We hebben hem donderdagmorgen naar Schiphol gebracht. Inmiddels hebben we regelmatig contact met hem via het wereldwijde web. De foto's komen binnen. Hij is nu in Boston.
Regelmatig zal ik jullie op de hoogte houden waar hij is. Fijne week allemaal.

4 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep
heerlijk genoten van beurs, zalig, is te ver weg voor me....spijtig,
dus geniet mee op de vele blogs

Oh je zoon zolang weg, leve het internet he.

fijne zondag

knuf mieke

It's me zei

Heerlijk om over zo'n beurs te struinen......en wat gaaf Amerika !!...liefs van mij fijne zondag !..xxx..

Unknown zei

Ik was afgelopen keer in Zwolle geweest, ook hartstikke leuk. Nu ga ik as donderdag naar de Kreadoe beurs. Dus deze beurs heb ik maar even overgeslagen.
En wauw! Naar Amerika, echt super gaaf zeg. Wel lang voor jou om zolang zonder je zoon te moeten. Maar 3 maanden vliegen snel om.
Groetjes Ilona

Elna zei

So nice and the bears are so cute. I'm sure your son will have a great time.

Hugs