maandag 19 augustus 2013

Het keukentrapje van mijn Opoe en Opa

Het keukentrapje van mijn Opoe en Opa is al heel oud. In mijn herinnering hadden ze het altijd al. Toen mijn Opoe overleed waren ze 50 jaar getrouwd en dat is inmiddels ook al weer 50 jaar geleden. Toen ook mijn Opa overleed kwam het bij mijn Vader en Moeder terecht. Mijn Moeder gebruikten het en het stond nog jaren in de schuur. Inmiddels is ook al weer bijna 9 jaar mijn Moeder overleden en een paar jaar geleden is mijn Vader verhuist naar het bejaardenhuis, zoals dat in het dorp genoemd wordt.Het trapje had hij niet meer nodig. Het is bij ons in de schuur beland, want zoiets gooi je toch niet weg. Inmiddels was het trapje niet echt stevig meer en heeft mijn man hem vorige week gerenoveerd. Hij heeft hem daarna wit geschilderd, zover ik weet was hij altijd groen. Nu staat hij bij mij in de keuken te pronken en wordt hij weer gebruikt. Mijn Opoe en Opa moesten eens weten.

6 opmerkingen:

Liesbeth zei

Heel mooie herinnering hé,ik heb hier nu ook enkele spullen staan van mijn oma die in december gestorven is en ik kan daar echt van genieten!!

liefs,

liesbeth

It's me zei

Geweldig !!!..wat een mooie herinnering...koester het...liefs Ria...x !

Angeline zei

Leuk en zeker met de achterliggende gedachten en herinneringen!

groetjes
Angeline

Muisje zei

Prachtig, ik heb er ook nog één staan.

quiltingmieke zei

piep
wat een leuke herinnering heb je aan je oma en opa , zaaaalig, geniet ervan

knuf mieke

Health is Wealth zei

FApna Showroom Baby's Wool Sweaters (Multicolour, 0-6Months) with desent Look
Apna Showroom Baby Girl's and Baby Boy's Panty Combo (Multicolour, 9-12 Months) -12 Piece Designer and Attractive
Apna Showroom Baby's Cotton Fancy Colorful Panties or Bloomers (0-3 Months, Multicolour)-12 Pieces Fancy and Designers
Apna Showroom Baby Boys' & Baby Girls' Cotton Bloomers (Pack of 12) (apsw_Baby_Clothing_258_Multicolored_0-6 Months)
Apna Showroom Baby Girls Skirt (Pack of 5) (apsw_Baby_Clothing_251_Multicolored_12-18 Months)
Baby Skirts for Girls or Frock for 3-6 Month Girl Newborn Baby | Apna_Showroom Fancy and Designer
Apna Showroom Baby Girls Cotton Skirts (Multicolour, 0-3 Months) - Set of 5 Fancy and Designer
Apna_Showroom Baby Panties 12-18 Months or Underwear with desent Look for Unisex Boys Girls Fancy and Designers