zondag 29 december 2013

Haakwerkjes en Kerst

Aller eerst hoop ik dat iedereen fijne Kerstdagen heeft gehad. Het waren mooie dagen bij ons. We hebben alsnog kunnen genieten van het samen zijn. Verder wilde ik wat werkjes laten zien die ik de laatste tijd heb gemaakt. Allereerst een uiltje met een muziek doosje voor aan de wieg. Het uiltje heb ik gehaakt naar één van de vele die op Pinterest staan, via het wereld wijde web heb ik een muziek doosje besteld en deze erin gemaakt. Het was een kadootje voor onze zoon en schoondochter, voor de baby die in Januari komt. Het wordt nu echt spannend. Verder heb ik voor het Kerstdiner voor iedereen een servet gemaakt, een eenvoudig naaiwerkje waarvoor ik op de beurs waar we waren een patroontje had gekocht. Ook daar meteen de juiste lapjes meegenomen. Ik heb er nog 3 want de gasten vonden ze zo leuk dat ze de servetten met toestemming natuurlijk meegenomen hebben. Een dankbaar werkje was het dus en het stond heel leuk op de Kersttafel Nu ben ik voor mijzelf bezig. Ik heb een bol wol gehaald en een muts gehaakt voor mijzelf. Lekker warm voor op de Scooter naar mijn werk. Ik ben op het moment ook nog bezig met een paar polswarmers, deze maak ik van garen wat ik over had van de blauwe trui voor mijn zoon. Zo komen de restjes ook op. Dit is een breiwerkje. ook wel weer eens leuk. En dan vanaf 3 januari ga ik meedoen mer de Crocket Along 2014. Dat is het haken van een streepdeken, iedere week een streep. Als je er meer van wil weten kun je even kijken op het blog van Jolanda of op de facebook pagina. Er doen al meer dan 1000 haaksters mee. Het garen ligt al klaar. Verder wens ik iedereen een fijne Oudejaarsavond en een Fantastisch en Gezond 2014.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh die uil is superleuk,wat leuk bedacht van de servetten en je hoofd blijft zekers lekker warm,knap dat je dit allemaal kunt maken,fijne week,lieve groet Musje.

Kom Achterom zei

Ha Saskia,
Wat een leuk idee van die servetten! Ook hier een gezellige kerst met familie gevierd en nu op naar een heel gezellig oud en nieuw
Fijne dagen
Yolanda

Bizzy @ home zei

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!
Lieve groet, Renny

Elna zei

Happy new 2014 and this will be a really good year.

Hugs

THE BLACK BARN zei

IK WIL JE EVEN EEN MOOIE EN TE GEK 2014 TOE WENSEN!

MIRANDA

Unknown zei

creatieveling die je bent.
artisoo