zondag 19 januari 2014

Waar is de winter ?

Ik verlang naar wat winter, niet als ik 's morgens op mijn scooter zit naar mijn werk toe hoor, maar wel verlang ik naar het wandelen over ijs en sneeuw. Van mij hoeft het niet dit gekwakkel. De mooie witte sneeuw plaatjes, kinderen die schaatsen op de singel voor, ik vind het schitterend. Op dit moment groeit er gras uit de vetbollen in de tuin, alleen de Tortels en wat Vinken vinden het de moeite waard om wat voer van de voedertafel af te halen. Om toch een beetje een winter idee te hebben heb ik de tafel omgetoverd tot een sneeuw landschap met de schaatsen erin. Een paar oude houten schaatsen van de kinderen erin en mijn oude Kunstschaatsen, echte leren nog waarvan het leer inmiddels keihard geworden is. Want schaatsen durf ik niet echt meer, maar op het ijs wandelen en door de sneeuw vind ik heerlijk. Ik denk dat het dit jaar bij dromen blijft en dat het alleen bij de tafel blijft waar de sneeuw in ligt. Ik weet dat het van sommige niet hoeft maar ik hoop toch nog heel stilletjes op een beetje winter. Fijne week allemaal.

5 opmerkingen:

Learning Traditional Skills zei

Haha! Ik dacht juist vandaag dat mijn omslagdoeken misschien toch maar beter voor volgend jaar gemaakt kunnen worden... ;o)

Mooie week!

Bianca zei

Ik vind dit gekwakkel ook niets hoor !!!!!!
Sneeuw hoeft niet perse, maar lekker vriezen met een heerlijk zonnetje erbij maakt me een stuk vrolijker dan dit weer.
Maar goed, het is pas januari, dus we hebben nog tijd zat voor de echte winter.
Wie weet hihi.
Groetjes Bianca xx

It's me zei

Wat leuk je tafel zo !!!..en ja winter.....zal best wel gaan komen.....maar voor mij hoeft het niet hoe...hou niet zo van de winter......liefs fijne avond van mij..x !

Anoniem zei

Je hebt toch winter in je tafel haha,van mij hoeft het nu niet meer,brr,fijne week,lieve groet Musje.

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Ik hoop wel op vrieskoude, gewoon voor de insecten die we anders in de zomer gaan tegen komen, die ik liever niet zie :-) Anders gaat hier teveel van dat spul kunnen overleven binnenkort, brr.

Je hebt wel een knappe wintertafel om naar te kijken en bij weg te dromen hoor. Mooi gedaan!

Groetjes, Jaimie