vrijdag 9 mei 2014

Daar ben ik weer.

Dat is lang geleden dat ik op het blog zat, sommige van jullie zie ik wel op facebook of Instagram. Van bloggen komt de laatste tijd niet zoveel. Ben het iedere keer wel van plan, maar gewoon erg druk op het moment. Onzekerheid op het werk,maar dat hebben een hoop mensen op het moment geloof ik. Dan toch ook is er best wel veel te doen in de tuin. Alles groeit en bloeit weer volop en sinds kort hebben we in de tuin een mini moestuin in bakken. Dat vergt ook zijn werk, maar wat is het leuk. Pas de eerste zelf gekweekte biologische radijs geoogst. En verder ben ik heel hard bezig iedere week met de deken van het CAL 2014 project. Dan nog alle andere dingen. Druk maar wel met allemaal leuke dingen. Zo heb ik afgelopen tweede Paasdag met mijn oudste zoon op de Swanmarket gestaan, hier in Rotterdam. Wat was dat gezellig en wat een succes was het. We verkochten gehaakte spulletjes en brocante, ik heb genoten. Wel bekaf 's avonds maar zo de moeite waard. Ook was er de afgelopen weken heel goed nieuws voor onze jongste zoon Lars, zijn boekje met Versjes gaat begin oktober uitgegeven worden bij Uitgeverij Meulenhoff in Amsterdam. We zijn vreselijk trots op hem. Je kunt hem vinden onder Versjes van Lars of Like hem op facebook Dus heel veel gebeurtenissen de laatste tijd. Ik ga hieronder de foto's plaatsen van de afgelopen tijd. Maar dan weten jullie weer een beetje waar ik allemaal mee bezig ben. Fijn weekend allemaal.

1 opmerking:

quiltingmieke zei

piep

proficiat voor je zoon meid,
en wat heb je leuke dingen gemaakt zeg,
en je moestuintje, dat is pas zaaalig, iets eten dat je zelf hebt geplant

knufje mieke