vrijdag 16 mei 2014

Postcrossing

Ik doe sinds kort mee met postcrossing. Heel erg leuk, je stuurt kaarten naar over heel de wereld en krijgt ze ook overal vandaan terug. Ik vind het zo leuk om echte kaarten te ontvangen. Tegenwoordig gaat alles per mail of whatsapp. Echte post krijgen is toch wel het leukst. Het is heel eenvoudig, je gaat naar de site, je schrijft je in en je kiest kaart verzenden. Daarna krijg je een adres en een code. Je stuurt een kaart naar het adres vult de code erop in en wanneer jou kaart bij de geadresseerde is vult diegene de code op internet in. Daar krijg je bericht van. Meestel met een vriendelijk bedankje. Jou adres wordt dan gekoppeld aan iemand anders en je krijgt dan een kaart. Inmiddels heb ik al acht kaarten ontvangen overal vandaan. Vandaag kwam er weer 1 uit India. Echt heel leuk. Fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

Spaarmoeder! zei

Wat leuk! Dat is lang geleden dat ik aan zoiets mee heb gedaan!

Anoniem zei

dat lijkt me heeeeel erg leuk. ik vind die goede oude postkaart ook nog steeds zo leuk om te krijgen.
lieve groet, Hilde