zaterdag 19 maart 2011

In de Tuin

Wat was het vandaag heerlijk weer. Dus aan het werk in de tuin. En hard aan het werk, eerst heeft Chris de Campsis flink kort gesnoeid, want anders is het van de zomer een oerwoud.
Ik ben bezig geweest met het schoonmaken van het terras, ook altijd een hele klus.
Daarna nog de tafel goed schoon geboend en de afbeelding op de poort een sopje gegeven zodat we de voorstelling weer kunnen zien.



En da ziet het er weer opgeruimd uit. De tuinmeubelen staan nog op geborgen in de schuur. Diue laat ik nog even binnen staan. Wel ga ik van de week wat lente bloeiers halen want het is nu wel erg kaal.



En inmiddels beginnen de takken binnen in de vaas van de Magnolia prachtig in de bloei te komen. Schitterende roze bloemen.



Fijn weekend iedereen en geniet allemaal van het zonnetje.

10 opmerkingen:

@nne zei

heerlijk dat zonnetje ... jouw foto's beloven naar meer! lieve groet, @nne

@nne zei

heerlijk dat zonnetje ... jouw foto's beloven naar meer! lieve groet, @nne

tiny zei

Wat een gezellig tuintje heb je!
Ik vind tuintjes met leuke hoekjes en hebbedingetjes zo leuk!Ik heb vandaag ook wat voorjaarbloeiers in de tuin en op de vijverrand geplaatst, staat zo gezellig!
Fijn weekend nog!

groetjes tiny

Trudy zei

Lekker hè, weer een beetje buiten aan de slag. En 't ziet er nu al gezellig uit, Dus mét je bloeiers kan het alleen nog maar beter worden!! Geniet ervan en fijne zondag!!

http://truutske.blogspot.com zei

Dus ook jij hebt (net als wij) vandaag de tuin onder handen genomen. Heerlijk zonnetje maar wel een beetje kil.
Ziet er allemaal weer prachtig uit en je magnolia in knop is zo mooi om te zien.
Wens je een heerlijk weekend, Trudie.

Petra zei

Ja daar was het echt weer voor heerlijk in de tuin. Het ziet er leuk uit in je tuin. En wat knapt het op he na z'n winter ik ben van de week ook al bezig geweest.

Fijn weekend groetjes Petra.

André en Inka. zei

Wat een geweldige tuin hebben jullie toch,helemaal top,zeker lekker weer vandaag om in de tuin bezig te zijn,fijne avond,xxxx.

wonen met brocante zei

Wat een leuke, speelse tuin! Ik heb alvast violen in emmers gezet. Toen had ik al geen zin meer want het was veel te lekker weer. Dus heb ik met een boekje en thee heerlijk genoten van de zon. Daarna nog lekker wezen tennissen. Goed weekend. Groetjes Peggy

Stina zei

prachtig die magnolia tak was vanmorgen op de markt en daar zag ik h'm ook weet je wat die kostte!!!
10,00 euro, nou dat is me te gek hoor.

fijn weekend
groet Stina

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Oh jullie zijn echt klaar voor de lente in de tuin, jullie hebben het proper gemaakt ség, leuk om er binnenkort te kunnen genieten, het nodigt uit zo, zeker met de terraskachel aan!

Groetjes, Jaimie