woensdag 28 december 2011

Een heerlijke Kerst

De Kerst is weer voorbij, maar het waren heerlijke dagen. De eerste Kerstdag met de hele familie aan tafel bij ons thuis. Onze kinderen, mijn broer en schoonzus, hun dochter en haar gezin. En wat heerlijk was ook mijn vader van 86 jaar was erbij.

Ik wil niet te persoonlijke foto's van iedereen erop plaatsen, maar om toch een idee te geven wat foto's van de aankleding van de tafel. Het diner was goed geslaagd en het was reuze gezellig.






De tweede Kerstdag nog even bij mijn schoonouders geweest. Voor mijn schoonvader is het niet meer mogelijk om naar ons toe te komen. Daarna heerlijk rustig met zijn drieën, onze jongste zoon, mijn man en ik heerlijk gegeten.

Al met al heerlijke Kerstdagen.
Nu nog één dag werken en dan gaan we het oude jaar uitluiden. Ik wens iedereen een goed uiteinde en een fantastisch 2012.

6 opmerkingen:

De Ruijsbroekjes zei

Oh wat heb je je best gedaan voor je dinertafel, wat gezellig, dat zal je gasten vast opgevallen zijn ! Leuk !

It's me zei

Ziet er goed uit hoor!! fijn dat het allemaal nog zo kon toch ??? geniet meis !! liefs van mij...xxx...

Bianca zei

Je tafel ziet er prachtig uit !!!!
Heerlijk genieten met je familie om je heen, zo hoort Kerst toch te zijn.
Nog een fijne dag.
Groetjes Bianca xx

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Prachtige kersttafel ! En wat moet dat nog eens extra mooi zijn , om je papa er nog steeds bij te mogen hebben hé!

Ik wens u en uw familie ook een fijn eindejaar toe !

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

wat een erg mooie feestelijke tafel! een prettig eindejaar en een spetterende start van 2012! ;-)

Claudia Leertouwer zei

Verliefd kan ik worden op lange gedekte tafels, urenlang tafelplezier