zondag 18 december 2011

Kerstmarkt en Advent cadeautjes

Gisteren was het hier heerlijk winter weer, dus naar de schitterende Kerstmarkt in Dordt (Dordrecht) geweest. Het was er erg gezellig, net niet te druk zodat je toch nog makkelijk bij de kraampjes kon kijken. Er was zelfs nog wel een plekje te vinden om een lekkere bak koffie of een beker chocolade melk te drinken. Leuke Kerstkraampjes stonden er en heb er ook nog wat leuke spulletjes gekocht, maar die zien jullie later. Dus echt een geslaagde en gezellige dag.



Ook nog de foto's van mijn cadeautjes van de Adventswap van Marga,ik had het al eerder willen doen maar mijn foto toestel wilde niet meewerken.
Ik heb weer schitterende cadeaus gekregen, wordt er iedere morgen heel blij van.



Een heerlijk stukje Olijf zeep en een heerlijk lavendel geurzakje.



Een schitterend lichtje wat al een aantal dagen leuk staat te branden op mijn keuken vensterbank.



En hoe vinden jullie dit, ik vind het zo mooi gemaakt. Een gasten doekje voor de Kerst heel fijntjes geborduurd.



En dan zat er ook nog wat lekkers voor Moppie bij, dat is natuurlijk al op. Ook zag ik te laat dat het kleine kookboekje niet op de foto staat wat er ook nog bij zat. Maar die is al gebruikt en ligt daardoor in de keuken.

Ik vind de cadeaus echt te veel haast, zo mooi allemaal. Ik wordt er haast stil van en dat gebeurt mij niet zo snel.
Dus Marga nogmaals bedankt en dan liggen er nog 6 pakjes te wachten. Zo leuk.

Iedereen alvast een fijne week.

10 opmerkingen:

lien zei

Wat een leuke cadeautjes saskia! En dat theekopje kreeg ik ook in de adventswap, staat nu een theelichtje in. Leuk he?

It's me zei

Heel mooi allemaal Saskia.....geniet er maar lekker van ...liefs van mij....xxx..


x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

Petra zei

OO inderdaad schattig dat gastendoekje helemaal geweldig. Je heb hele mooie kado's gekregen geniet ervan het is gewoon te leuk.

Groetjes Petra.

Pierelantijntjes zei

Ooh dat zijn zeker mooie kado's Saskia! Geniet ervan, fijne zondag verder
liefs Ester

http://truutske.blogspot.com zei

Wat een verrassing elke keer. Echt mooie hebbedingetjes vooral het lichtje....zo gezellig.
Genieten dus.
Fijne avond, Trudie

Marga zei

Hallo Saskia.
Fijn om te horen dat je de cadeautjes leuk vind.
Ook wel raar dat ik ze nu zelf bij jou terug zie.
Ik geniet ook elke dag van jouw cadeautjes. Super.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Wat een leuke spullekes heb je daar gekregen, hihi, en opstaan is nu leuk geworden zeker :-)

En voor de kerstmarkt zat je dit weekend in het juiste weertype hé !

Jullie kerstboom staat prachtig en toont zo gezellig, de poes is er al zot van zo te zien :-)

Groetjes, Jaimie

André en Inka. zei

Wat een prachtige adventscadeau`s,mooi hoor,alvast hele fijne kerstdagen gewenst,...fijne middag,x.

Susan zei

Ja, ik weet het nog...natuurlijk...ook hier genieten we weer van de spulletjes van vorig jaar! Jij bent ook dit jaar weer heerlijk verwend zie ik...
Groetjes van Susan en fijne dagen gewenst!!

THE BLACK BARN zei

MOOIE KADOOTJE HOOR!!

FIJNE DAGEN,

MIRANDA