maandag 12 december 2011

Hij staat !

Hij staat weer de boom, zaterdag hebben we hem samen neer gezet. Mijn man doet altijd de lichtjes, ik de rest.
We hebben een kleurige boom met veel dingen van vroeger er nog in. Bij heel veel dingen hoort toch wel een verhaal. Van mij van vroeger of spullen van onze beide jongens van toen ze klein waren. Eén snoer lichtjes zijn kaarsjes met gekleurde lampjes, die heb ik mee gekregen van mijn ouders toen ik ging trouwen. Mijn moeder ging op dat moment over op een zilveren boom en ik nam de gekleurde spulletjes mee, zo ook de lampjes. Inmiddels zijn ze al meer dan 50 jaar oud.



En zo ziet hij eruit als de lichtjes branden.



Ik ga genieten van de boom en de andere kaarsjes.

Tot later.

14 opmerkingen:

Bianca zei

Prachtige boom......wij hebben ook altijd oude elementen in onze boom......geeft een speciale sfeer !!!
Groetjes Bianca xx

rommy moosie68 zei

hoi je hebt er wat moois van gemaakt lekker genieten liefs rommy

Bizzy @ home zei

Mooi zo'n boom met een verhaal.
Lieve groet, Renny

lien zei

Mooi! Zijn de lampjes echt al 50 jaar oud, ongelooflijk! Hier hangen ook heel veel ballen en dingetjes met een verhaal! Liefs Carolien

Spaarmoeder! zei

Wat mooi! Echt kerst! Hier helaas een nep-boom

Petra zei

O mijnn ouders hebben ze zelf nog die lampjes zijn niet gekleurd maar ook 50 jaar oud geweldig. Je heb een mooi boompje met een prachtig verhaal leuk hoor. Genieten,

Groetjes Petra.

Kom Achterom zei

Leuk zeg! Ook ik heb de ballen gekregen van moeder en oma zij hebben beide altijd een zilveren boom gehad en die traditie zet ik voort. Vroeger had mijn buurvrouw ook een gekleurde boom en als kind vond ik die geweldig mooi! en nu ik jou boom zie kan ik me het voorstellen het is een gezellige fleurige boom! heerlijk
fijne avond
Yolanda

It's me zei

Kijk eens aan ......mooi hoor....geniet maar lekker......liefs van mij....xxx...

Unknown zei

fijn te horen en te zien hoe iedereen toch geniet bij het plaatsen en versieren van de kerstboom! ik moet de onze nog gaan kopen, ik wil voor het eerst sinds jaren geleden terug eens een 'echte' in huis halen. de 'nep'kerstboom blijft deze Kerst in zijn koffer in de kelder! ;-)

André en Inka. zei

Mooie boom,hoor,...Saskia en,wat leuk al de kerstboomspulletjes met een verhaal erachter,super mooi,...fijne middag,x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig mooi allemaal dingen er in met een eigen verhaal ...heeft gewoon wat ...geniet er lekker van lieve groet rosita

Een sneller kloppend hart zei

Ja prachtig!! Ook zo'n gekleurde boom, ik vind dat geweldig! :-)

Veel groetjes, Veronique

Anoniem zei

Hoi Saskia,
Mijn man houdt ook van gekleurde kerst verlichting, maar zelf persoonlijk vind ik te druk.
Ieder zijn smaak!
En jullie hebben er mooie herinneringen aan.
Groetjes Monique

THE BLACK BARN zei

LEKKER VROLIJKE BOOM!!

FIJNE DAGEN,

MIRANDA