donderdag 9 december 2010

De Kerstboom



Vanavond hebben we de Kerstboom neergezet. Dat is altijd een hele happening.
Chris zet hem buiten in de standaard, dan staat hij op het tafeltje en doet Chris de lichtjes.
Bij ons doen we allemaal ons deel.



De versieringen worden door Lars en mijzelf gedaan. Toen Mark nog thuis woonde was ook hij altijd van de partij. Chris kijkt dan toe en wij halen de dozen leeg en hangen alles in de boom.
Ieder jaar is er wel iets gebroken en ieder jaar komen er ook een paar nieuwe dingen bij.



En dan daar staat hij weer. We zijn met zijn drieën weer tevreden. We hebben al weer jaren een gekleurde boom, met wat nieuwe spulletjes en nog spulletjes die van mijn ouders zijn geweest.
De gekleurde lichtjes in de vorm van kaarsjes zijn nog van mijn ouders geweest. Ik kreeg ze 33 jaar geleden mee toen ik ging trouwen. Mijn ouders gingen toen over op een zilveren boom en omdat ik de gekleurde boom zo mooi vond kreeg ik de lampjes.
Ze branden bij ons ieder jaar nog steeds in de boom.

Fijne avond iedereen.

3 opmerkingen:

André en Inka. zei

Hoi Saskia,de kerstboom is schitterend geworden,leuk om hem zo met zijn drietjes op te tuigen,gezellig.

Fijne avond verder,xx.

Susan zei

Hoi Saskia,

Natuurlijk gelijk even naar jou kerstboom gekeken...wat een gezellige boom met al die gekleurde ballen en lichtjes! Wij hebben onze boom altijd in wit met zilver en nu dus in het miniatuur, haha.
Tot een volgend berichtje.

Gr. Susan.

Anoniem zei

Geweldig hoe jullie alles zo samen doen,dan geniet je nog meer van deze tijd,je boom ziet er super uit,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.