dinsdag 7 december 2010

Kerst sfeer.

Begin langzaam met het huis in kerst sfeer te hullen. Vandaag vrij dus eerst de boel gedaan en daarna nog wat spulletjes opgezocht en neer gezet. Het dorp in de header van mijn blog staat op de vensterbank. De bank hebben we omgedraaid, zodat we een mooi plaatsje voor de Kerstboom krijgen.
Maar die gaan we later in de week pas neerzetten. Hij staat nu nog op het terras in een net te wachten.
De kussens op de bank heb ik een paar weken geleden gemaakt. Heb de stof gekocht op de markt.



Heb de zwarte hoezen die er oorspronkelijk omzitten er even tijdelijk afgehaald en deze nieuwe hoezen in Kerststijl er om heen gedaan.

Ik vind het gezellig staan en het geeft de bank net even het kerst sfeertje.

Later nog meer foto's, vanavond ga ik met mijn schoondochter samen naar de workshop die vorige week door de sneeuw niet door kon gaan. Ik ga een Winterkrans maken. Ik ben erg benieuwd en heb er zin in.

Iedereen een fijne avond en het resultaat van de krans zien jullie later.

7 opmerkingen:

Mark en Magriet zei

leuk! en de bank anders gezet zie ik, staat goed. En lieve kussentjes, in dezelfde kleur als de bank

La Maison zei

Wat een gezellige kerstkussens. En ik ben heel nieuwsgierig naar je krans.

Groeten
Hermine

Nicole Orriëns zei

Wat heb je die kussens leuk gedaan zeg!

Susan zei

Hoi Saskia,

Wat staat dat gezellig zo met al die kussens op de bank...
Veel plezier bij de workshop vanavond.

Gr. Susan.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Saskia,

Wat een leuke kussenhoesjes voor de kerst !!

Succes met de workshop, laten zien hé :-)

Groetjes, Jaimie

alma zei

Knusse kussens!
Leuk hoor !

Straks lekker genieten van je boom!
Heerlijk vooruitzicht!

Groetjes
Alma

Bizzy @ home zei

Leuk die kussens, je komt al helemaal in kerstsferen zo.
Groetjes, Renny